YesPojisteni.cz je prvním srovnávačem pojištění s vlastní kamennou pobočkou. A to na prestižní adrese. Zákazníky vítá denně od 9 do 19 hodin v pražském obchodním domě Máj Národní. Co stálo za rozhodnutím propojit online služby YesPojisteni.cz s „offline světem“? A jaký servis pobočka zákazníkům nabízí? Nejenom o tom si povíme víc s Janem Vlčkem, CEO společnosti Fabrika ads, která web YesPojisteni.cz provozuje.
Honzo, co bylo tím impulsem pro otevření pobočky v Máji?
Nebyl to jeden jediný impuls. Těch podnětů bylo víc. Prvním bezpochyby fakt, že se nám daří. Zákazníci i naši partneři oceňují schopnost YesPojisteni.cz nabízet skutečně moderní technologie pro pojištění. A řekli jsme si, že nazrál čas představit stejnou kvalitu i ve vlastní pobočce. Víme také, že čeští spotřebitelé rádi kombinují nákupy online a offline. Oblast pojištění v tom není výjimkou. A do třetice jsme chtěli jít trošku proti proudu. Srovnávače pojištění prostě takto běžně nefungují.
Na základě čeho padla volba právě na obchodní dům Máj?
Pro nás bylo podstatné najít prostor, který bude v centru metropole, s vynikající dostupností a v reprezentativních prostorách. To všechno Máj dokonale splňuje. Navíc je to bez přehánění ikonická budova přitahující pozornost. Každý ji zná. A bez problémů si tak k nám najdou cestu i cizinci žijící v České republice.
Tím se dostáváme k samotnému pojištění – pojištění cizinců bude tedy YesPojisteni.cz poskytovat i na pobočce…
Přesně tak. U pojištění cizinců je kvalita zákaznické péče rozhodující. A my nepochybujeme, že ji na pobočce v Máji prokážeme. Někdo upřednostňuje uzavření tohoto typu pojištění po telefonu. Máme v tom bohatou praxi a umíme to. Jsou ale klienti, pro které je komfortnější doptat se osobně. Na platbu zákroků u zubaře, vstupní kontrolu u lékaře, náklady na poporodní péči a podobně. Ukazuje se, že takovýchto klientů není málo. Souvisí to i s tím, že přijedou do nové země, ať už studovat nebo za prací, a v té počáteční fázi pobytu řeší tento produkt a jeho možné varianty raději přímo s makléřem. Anebo jim vyhovuje, že si u nás mohou osobně vyzvednout dokumenty, které jim vytiskneme.
Která další pojištění je možné na pobočce sjednat a kdo se o klienty bude starat?
Začnu od konce. Těší mě, že v týmu máme Marianu Pitrákovou nebo Láďu Grigu. Patří k těm, kdo ladí a hlídají všechny detaily. Jejich zkušenosti, přístup a profesionalita jsou přesně to, co pobočka našeho střihu má mít. Celý koncept navíc okamžitě zaujal nové kolegyně a kolegy, kteří s námi chtějí spolupracovat. Z toho mám vážně radost. Pokud jde o typy pojištění, tak naše portfolio zahrnuje – stejně jako na webu – pestrou škálu produktů. To znamená většinu těch občanských, samozřejmě včetně cestovního pojištění a povinného ručení. V nabídce máme i pojištění základních podnikatelských rizik a mnoho specializovaných produktů.
Honzo, moc díky za rozhovor a ať se nové pobočce daří.
Také děkuji. A především děkuji celému týmu YesPojisteni.cz za perfektní práci, kterou při přípravách otevření pobočky odvedl. To, jak se k tomu všichni postavili, je opravdu fantastické. Stejně tak patří velké díky našim klientům za přízeň. Věřím, že naše další propojování digitálního a fyzického světa pojištění bude mít jediného výherce, a to klienta. Těším se na viděnou v Máji!